Nog 8 nachtjes slapen .... - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rianne Sporken - WaarBenJij.nu Nog 8 nachtjes slapen .... - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rianne Sporken - WaarBenJij.nu

Nog 8 nachtjes slapen ....

Blijf op de hoogte en volg Rianne

09 April 2014 | Nederland, Heerlen

Nog 8 nachtjes slapen, en dan begint toch echt het grote avontuur - WAAAAAAAAH!

Ik weet nog goed dat ik een dik jaar geleden met Dominique in gesprek was, die me vertelde dat ze zich wilde inschrijven voor de minor internationalisering. Ondanks dat ik altijd gedacht heb dat dit niks voor mij zou zijn, heb ik van de een op de andere dag spontaan besloten om (met mijn o zo leuke YOLO-motto) deze uitdaging aan te gaan. En nu is het al bijna zover..

Na veel geregel zoals het zoeken van een verblijfplaats, sollicitatie voor de stageschool, pasjes aanvragen, tickets boeken, verslagen schrijven en 100 papieren ingevuld te hebben ben ik bijna zo goed als klaar voor vertrek.

Omdat ik het momenteel zo druk heb met school, heb ik amper tijd om te realiseren dat ik al over een dikke week vertrek (zonder grapjes)... Gelukkig is mijn o zo lieve en toch wel zenuwachtige moeder in de buurt, die me zo ongeveer elke minuut eraan herinnert dat ze me binnenkort moet gaan missen. Fijn om te weten dat mijn ouders niet zo lang zonder me kunnen, dat heeft er namelijk voor gezorgd dat ze me in Juni 10 dagen komen opzoeken :) JEEEJ!

Helaas moet ik morgen al afscheid nemen van mijn lieve scheetjes uit groep 1 wat ik erg jammer vind. Gelukkig staat daartegenover een leuke nieuwe klas in Aruba, namelijk groep 7 op basisschool de Schakel.

Deze week moet ik nog even knallen voor school. Gelukkig kan vrijdagavond het feest beginnen. Een laatste weekend feesten met de leukste vrienden en vriendinnen. Dan nog een weekje genieten en vooral alles voorbereiden en inkopen doen, zodat ik vrijdagochtend helemaal klaar ben om naar Schiphol te rijden waar mijn lieve familie me komt uitzwaaien.

Ondanks ik een beetje nerveus ben voor wat me te wachten staat, heb ik er ontzettend veel zin in. Ik ga met een leuke groep meiden en heb ook een fijn gevoel bij de school waar we 9 weken stage gaan lopen. Gelukkig bestaat er skype (gebruikersnaam = rrriannex3) en whatsapp, zodat ik iedereen nog kan blijven spreken!

Het volgende berichtje zal ik vanuit Aruba sturen.

liefs Rianne.

  • 09 April 2014 - 23:00

    Nicolle Schuyer De Boone:

    Lieve Rianne,
    Wij Eric en ik wensen je een hele mooie stage periode in Aruba. Een uitdaging die je zeker nooit zult vergeten.
    Heel leuk dat we je reisverslagen en al je ervaringen kunnen volgen. Het zullen mooie ervaringen zijn en natuurlijk kom je ook mindere dingen tegen. Dat hoort er nou eenmaal bij.
    Een hele goede reis en vooral veel plezier op Aruba. Wow ik speur bij mijzelf een beetje jaloezie.
    Ps. ik zal je mam wel tussendoor komen opvrolijken als ze het even zwaar krijgt.
    Liefs Nicolle en Eric


  • 10 April 2014 - 09:39

    Michelle:

    Meis, het gaat helemaal goed komen. Zo gauw je de eerst reiskriebels te pakken hebt, weetje niet meer waarom je hier ooit zenuwachtig voor was! En het scheelt natuurlijk al een hoop dat je niet alleen gaat. Kortom: dit gaat helemaal goed komen! Geniet er maar volop van!!! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 4991

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 16 Juli 2014

stage in ARUBA

Landen bezocht: